وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

عکسهای دختر پاییزی من

1391/3/6 19:51
نویسنده : مامان وانیا
2,930 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یه دنیا تشکر از همه دوستان خوبی که با کامنت های قشنگشون تولد

وانیا رو تبریک گفتن ممنون از لطف شما عزیزان

در پایان مراسم به مهمونا عکس یادگاری از وانیا رو دادیم که اینجا میذارم تقدیم به

همه دوستان خوب مجازی مون که از طریق این صفحه به نوعی در شادی ما

سهیم بودن:

لیت وانیازیباniniweblog.com

بقیه عکسا رو هر کی دوست  داره ببینه بیاد ادامه مطلب

 

 

زیبا

niniweblog.com

niniweblog.com

زیبا

niniweblog.com

زیبا

niniweblog.com

      

niniweblog.com

زیبا

niniweblog.com

زیبا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

شیدا
12 مهر 90 18:36
سلام - چه دخمل نازی دارین . ان شاالله دانشگاه رفتن و فارغ والتحصیلی رو براش جشن بگیرین . خدا حفظش کنه براتون .
مامان ماهان عشق ماشین
13 مهر 90 5:32
هزار ماشالله.خیلی دختر نازیه.عکساش هم مث خودش و اسمش نازه.
راستی معنی وانیا چیه؟


هدیه با شکوه خدا
مامان آريا
13 مهر 90 8:53
عزيزم باز تولدتو تبريك مي گم
عكسات خيلي خيلي خيلي خوشگله و نازه


مرسی از شما که وقت گذاشتین
مامان نیایش
13 مهر 90 9:16
سلام خانومی تولد دختر گلت رو تبریک میگم که مثل دختر من پاییزیه و عکس هاش هم خیلی قشنگ شده ان شا الله زیر سایه شما همیشه سالم باشه و شاد باشید اگه دوست داشتی پیش ما هم بیا و بگو تبادل لینک کنیم راستی خانومی وانیا جون رو کی از شیر گرفتی و چه جوری؟
مامان نیایش
13 مهر 90 10:42
سلام عزیزم برات نظر گذاشته بودم نمیدونم ثبت شده یا نه دیدم تو قسمت پرسش و پاسخ جوابم رو دادی می خواستم هم تشکر کنم هم بگم منم یه ماهی هست دارم روش کار می کنم روش تدریجی نتیجه نمیده چون هر چه قدر هم تلاش میکنم فاصله زمانیش رو طولانی کنم بازم وقتی می خواد بخوابه چه تو روز چه تو شب شیر می خوره و شب تا صبح هم همین طور عزیزم بیشتر راهنماییم میکنی چه کار کردی دقیقا چه جوری واکنش نشون داد و شما چه کار کردی بازم ممنون
مامان نیایش
13 مهر 90 14:17
سلام خانومی ممنونم از راهنمایی ات ولی نمیدونم یعنی باید لاک بیرنگ بگیرم یا اسم خاصی داره؟ و اینکه لطف می کنی اسم قرص رو بهم بگی اگه خاطرت هست ممنون می دونی بیشترین مشکلم با موقع خوابش هست که همیشه با شیر خوردن می خوابه چه شب چه روز و در طول شب هم کم کم یک دو بار پا میشه واقعا نمیدونم باید چی کار کنم چون نیایش هم اصلا گول نمیخوره و از تلخی کم هم زیاد بدش نمیاد چون بعضی وقتا دیدم لیمو شیرین هم که خیلی تلخ شده رو داره میخوره
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 14:58
وانیا جون هزار ماشالا که خیلی خوشکل شدی عکسات هم محشره خیلی ماه شدی عزیزکم به خصوص همون عکسی که داری گل تقدیم میکنی
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 15:00
خانمی ممنون از لطفتون من هم دلم واستون تنگ میشه اخه فرشته هامون زیاد با هم اختلاف سنی ندارند و یه جورایی شیطنتاشون هم شبیهشاد باشن این فرشته های زمینی ناز


همینطوره که میگین شماهم شاد باشید
مامان ال آی
13 مهر 90 17:10
عزیزم چه عکس های قشنگی داری. لباست هم خیلی خوشگله وانیا خانم هم از همه خوشگل تره با اون موهای قشنگش من عاشق موهای فر فری هستم


مرسی عزیزم چشمای قشنگی دارین که قشنگ میبینه
زهره مامان هلیا
13 مهر 90 21:02
ماشالله چه بزرگ شدی وانیا جون مامانی برا دخملمون اسپند دود کن طلا خانوم چشم نخوره
مامان نسترن
14 مهر 90 14:27
سلام خانومی. دخمل پاییزیتو ببوس. الهی همیشه سالم باشه
مامان طاها
15 مهر 90 17:04
نی نی ناز کوچک روز کودک مبارک لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده و ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت
مامان ملینا
20 مهر 90 13:44
سلام وانیا جون،عکسهای خوشگلی داری دخترم انشالله موفق و پیروز باشی.خواستی به وبلاگ دخملم سری بزن و نظر بده


چشم حتما





مامان ال آی
30 مهر 90 17:51
چه عکس های نازی
مامان رومینا
20 آبان 90 12:07
چه دخمل نازیچه عکسای خوشگلی یه بوس گنده واسه وانیا کوشولو