وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

چند سکانس

1394/8/1 11:52
نویسنده : مامان وانیا
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

دارم تو خونه میچرخم ،اتوماتیک وار گلدان رو برمیدارم زیرشو با دستمال تمیز میکنم ودوباره میذارمش سر جای قبلی ،حالا نوبت جاشمعیه و بعد...دستها کار میکنن چون این کارو خوب بلدن احتیاجی به فرمان مغز نیست بارها وبارها خونه رو گرد گیری کردن و اینکارو حفظن ومغزبا فراغ خاطر  داره به گشت و گذار خودش ادامه میده توی خاطرات ..توی افکاری که هر سمت و سویی میره ...یه دفعه صدای وانیا رو میشنوم چند بار صدام زده و من متوجه نشدم حالا اومده روبروم ایستاده

با نگرانی نگاهم میکنه و میگه مامان حالت خوبه ؟ مثل همیشه  میشینم تا هم قد بشیم و میگه آره مامانم خوبم با دستاش صورتمو نگهمیداره و با یه لحن جدی که از بچه 6 ساله بعیده میگه : آخه صدات کردم ...با من حرف بزن بگو برای چی ناراحتی..." با دخترت رفیق باش "

فکم قفل شده همینطور چشمام..و ذهن خاموش و پرکارم همچنان میپرسن :تو این حرفا رو کجا و کی یاد گرفتی؟


وانیا : مامان من چند ساله بشم میتونم ازدواج کنم ؟

من :تعجبمامان جان شما اول باید بری مدرسه

-خوب وقتی مدرسه رفتم بعدش ازدواج میکنم

- فکر نمیکنم حتما اونموقع دوست داری اول بری دانشگاه

- گریهگریهگریه تو میخوای همه آرزوهای منو نابود کنی

تعجبتعجبتعجب


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ملینا میرزایی
3 آبان 94 9:34
عزیزم خیلی عالی بود
آلیز
4 آبان 94 11:55
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com لطفا ما را لینک نمایید با تشکر
آلیز
18 آبان 94 16:29
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
سمانه مامان وانیا
11 آذر 94 16:40
سلام عزیزم... وانیا جون گلم خدا حفظت کنه عزیزم... دوست داریم با شما دوست بشیم، اجازه هست؟؟؟؟ اگه دوست داشتی بهمون سر بزن تا تبادل لینک کنیم...