وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

جشن تولد کفشدوزکی

1391/3/6 19:51
نویسنده : مامان وانیا
8,608 بازدید
اشتراک گذاری

 
 
 

ای زیباترین ترانه هستی

شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

میلادت مبارک

 
جشن تولدت رو روز پنج شنبه هفتم مهر گرفتیم یه
جشن مختصر با حضور مامان بزرگا و عمه ها و خاله ها
اولش با آهنگ تولد حسابی رقصیدی ولی بعد خسته شدی
و رفتی دنبال بازی خودت برای کیکت خیلی ذوق کردی و
دوست داشتی شمعارو فوت کنی اصلا نمیذاشتی یه دقیقه
روشن بمونن ولی برای عکس انداختن هیچ ذوقی نداشتی
و طبق معمول حرف حرف خودته با هیچ کس عکس ننداختی
برای کادو ها هم فقط برای اسکوتر که خاله فرشته و عمو مجید
زحمت کشیده بودن و صندل خاله نسترن ذوق کردی
البته بیشتر کادو ها نقدی بود که مسلما برات کمتر معنا داره
منم دیدم که حتما زیر بار بریدن کیک نمیری اصرار نکردم
که خلق خوشتو از بین نبرم اما در کل روز خوبی داشتی
جمع بودن دوستای خوبت همه با هم فرصت خوبی برای بازی بود
و تو هم استفاده کردی
زیبا
چند تا از عکسای تولدتو میذارم البته زیاد حس عکس انداختن نداشتی
منم بدلیل اینکه روز قبل برده بودمت آتلیه عکاسی زیاد اصرار نکردم
اینجا عکسهای مجلستو میذارم عکسات که آماده شد بعدا اونها رو
هم اضافه میکنم
زیبا
زیبا
 
دوستان عزیزی که میخوان عکسا رو ببینن بیان ادامه مطلب

تزیینات اتاق

اینم تزیینات تولد که با همکاری بی شائبه آبجی هلیا انجام شد دوتایی یه ماه تموم رو این کفشدوزکها

وقت گذاشتیم(قدر خواهر خوبتو بدون خیلی برای تولدت ذوق داشت)

 

 

اینم کیک کفشدوزکی

و بالاخره گیفتهای بچه ها

اینم دوستان عزیزی که تو تولدت شرکت داشتن

 

 

وجود تو هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

 

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که برای تو میتپد

 

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

 

تولدت مبارک

 

 

زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان ال آی
10 مهر 90 16:31
ال آی هم بغلم داره عکس هاتو نگاه میکنه و میگه تولدت مبارک کیکت هم خیلی قشنگه
مامان ال آی
10 مهر 90 16:31
تولد تولد تولدت مبارک
مامان نیروانا
10 مهر 90 21:16
کفشدوزک کوچولوی خاله تولدت مبارک. چه لباس خوشگلی، چه کیک خوشگلی، چه تزئینی و از همه ی اینا مهمتر چه مامان و آبجی خوشگلی که اینهمه دوسِتت دارن. به به! الهی همیشه ی همیشه در حال تولد باشی عزیزم. نیروانا برای هدیه ی باشکوه خدا هزارتا بوسه و تبریک میفرسته


ما هم نیروانا جونو میبوسیم به امید صدمین سال تولدشون
مامان ابوالفضل
10 مهر 90 21:51
تولد تولد تولد مبارک الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامان زینب
11 مهر 90 15:43
خیلییییییی مبارکه
موندم چی بگم اصلا از تولد ذوق میکنم
فقط موندم چرا من از به روز شدنت خبر نشدم
و یر تبریک گفتم


مرسی لطف دارین
نگين
11 مهر 90 16:59
سلام عزييييييييييييييييييييييييييييزم تولد مبارك باشه
ايشالا كه ساليان سال به خوبي و خوشي و باتني سالم زير سايه پدر و مادرت زنده باشي و هي جشن تولد بگيري


خیلی ممنون
مامان نفس طلایی
11 مهر 90 22:24
چه کیک ناز و خوشمزه ای
مامان ماهان
11 مهر 90 23:22
به به چه کیک خوشگل و خوشمزه ای الهی همیشه خوشششش باشین
مامان ماهان
11 مهر 90 23:23
دوست جونم من از همون سایتی که گفتی استفاده میکنم ولی مشکلی باهاش ندارم زود بالا میاد عزیزم
مامان پرهام
12 مهر 90 7:31
عجب كيكي سر صبحي گشنم شد دستت درد نكنه زحمت كشيده بودي ماماني اميدوارم دختر گلت 1000ساله بشه
مامان آريا
12 مهر 90 11:24
تولد تولد تولدت مبارك عزيزم اميدوارم 120 ساله بشي دست ماماني با سليقه و آبجي جون مهربونتم درد نكنه همه چي خوشگل و عالي بود
asemuni ha
12 مهر 90 11:26
سلام مامان با سلیقه
خیلی تولد خوشگلیه
خیلی نازه
من جای وانیا جون کلی ذوق کردم. خیلی نازه
میشه برای من هم تولد کفشدوزکی بگیرین؟
از وب تون خوشم اومد. اگه دوست داشتین به ما سر بزنین و ما رو لینک کنین
دوستتون دارم






ممنون از حسن نظرتون شما به جمع دوستان ما پیوستید
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
12 مهر 90 11:39
سلام عزیزم دست مامانی و هلیاجون درد نکنه ، چه تولد قشنگی ان شاالله عروس بشی ، عروسک خانم
مامان صبا
12 مهر 90 13:54
سلام عزیزم تولد دو سالگیت مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:06
چه خوشکل چه ناز واییییییییییییییییییی چقدر سلیقه کار ابجی هیلا(به زبون وانیاجون)و البته مامانی تولدت مبارک کفشدوزکییییییییییییییییییچه تولد کفشدوزکی نازی موفرفری
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:17
یه عالمه بوس واسه تبریک تولد ملوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مامان نازنین جان شما خیلی لطف داری وقتی دیر میای دلم برات تنگ میشه
مامان ماهان عشق ماشین
13 مهر 90 5:29
سلام عزیزم تولد دو سالگیت مبارک.مامان با سلیقهخیلی تولد خوشگلیه
خیلی نازه.دست شما و بابا و آبجی دردنکنه



مرسی از تعریفتون
فرانک( مامان نائیریکا)
21 مهر 90 7:37
سلام عزیزم
اول ببخشید وقت نکردم بهت سر بزنم. تولد وانیا جونم هم مبارک.
دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی برای تولد.
منم سال دیگه می خوام برای دخی با تم کفشدوزک تولد بگیریم. باید بیام وسایلش رو ازت بگیریم. آخه من وقت ندارم یک ماه و نیم وسایلش رو آماده کنم خیلی سخته


حتما عزیزم با کمال خوشحالی
ناعمه
6 بهمن 90 12:56
سلام عزیزم من چند وقت دیگه تولد خواهر زادمه میخوام براش مدل کفشدوزک درست کنم میشه یکم کمکم کنی
ثمین
29 اردیبهشت 91 22:12
منم رمز میخوام