وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

مسافر بهشتی

1390/5/8 18:11
نویسنده : مامان وانیا
832 بازدید
اشتراک گذاری

هورا. . . خبر جدیدشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

یه مسافرتازه وارد از بهشت داریم ( آرنا خانوم) دختر عمه کوچیکه

وانیا جونه روز 4مرداد چشممون به این دختر تپلی خوشگل روشن

شد .شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

تبریک به عمه مریم و علی آقاشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

niniweblog.com

همینطوری که داشتم نگاهش میکردم به خودم لرزیدم یعنی دو سال گذشت و

وانیای من بزرگ شد یاداون روزای اول افتادم که جرات نمیکردم بغلش کنم،جاشو

عوض کنم و حالا به لطف خدا واسه خودشچه بدو بدو یی میکنهgirl

یه وقتی من بغلش میکردم مینشستم رو تاب براش شعر میخوندم که بخوابه

حالا اون نی نیشو میذاره رو تاب براش تاب تابعباس میخونه

به خودم گفتم فرزانه خانوم دنیا کاری به تو نداره دارهمیگذره

یه روزم میبینی که بچه ها بزرگ شدن شاید اونقدر که برای اینکه برق چشماشونو

ببینی مجبور شی سرتو بالا بگیری اونوقت یه عالمه دلهره میاد سراغم با یه سوال

. . .

تو چشماشون چی می بینم؟

niniweblog.com

وقتي كسي به دل نشست،
نشستنش مقدس است
حتي اگر نخواهدت،
نفس كشيدنش بس است. . . .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)