وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

کفش

1390/5/4 17:52
نویسنده : مامان وانیا
810 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز میخواستم برات کفش جدید بخرم ،اول با باباییتعارف کردم و گفتم شما خسته ای خودم میرم

اما با توجه به احوالات شما پشیمون شدم و گفتم که با ما بیاد auto103.gif،و چه خوب شد چون دو نفری

از پس شما بر نمی اومدیم اول که اصلا کالسکه رو تحویل نگرفتی و میخواستی دستتو

بگیریم و هر جا شما می خوای بریم

بعد هم که خسته شدی فقط بغل اونم بغل مامان

به ویترین کفش هم که میرسیدی انگار تا حالا تو شهر نبودی چه ذوق و چه بدو بدو یی شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےمیکردی

توی مغازه هم یه کفش و پوشیدی وگفتی کش خوشگل دیکه هم نذاشتی از پات درش بیاریم

یه مدل دیگه سایز دیگه فقط همون که پات بود رو میخواستی آخر هم ما تسلیم شدیم. . .

اینم کفش خریدن از نوع فرزند سالاری

عکستو با کفشای جدید گذاشتم تا نوع سلیقه ات یادت بمونهشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)