وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

یه جمله طولانی

1390/4/9 11:29
نویسنده : مامان وانیا
738 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم تو این سن طبیعیه یا دختر من خیلی بلبل زبونهز

آخه اومده دست منو گرفته میگه :بیا . . . بیا . . . کیید بده

باس کن  . . . بیلیم ددر .  . . اونجا

توضیحات: من همیشه در آپارتمان رو از داخل قفل میکنم

و کلیدش از جا کلیدی آویزونه وانیا هم با دستش جا کلیدی 

رو نشون میده و میگه کلید رو بده درو باز کنیم بریم ددر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان غزل
11 تیر 90 1:09
الهی قربونش برم شیرین زبون.خب مامان راس میگه دیگه ببرش ددر


خاله جون مگه شما پا در میونی کنی
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:21
عالیه بلبل زبونه مثل نازگل من میگه در اوفله یعنی قفله


قربونش برم اخه با هم هم سنند
مامـان آتـیـن
12 تیر 90 12:31
وااااااای عسیسممممممممممم چقدر شیرین زبونی تو آخههههههه
بوووووووووس


مرسی از تعریفتون خاله جون
مامان ماهان
12 تیر 90 13:13
خوب مامانش ببرش ددر دیگه قربونش برم ممنونم از لینکت منم شما رو به جمی دوستان اضافه کردم بوووووووووووووووووووووووووووووس
نسترن
13 تیر 90 15:02
ای جان . دخمل شیرین زبون. الهی همیشه سالم باشی
مامان ماهان
15 تیر 90 17:36
به وسعت قلب کوچکم به یادت هستم ، شاید کم باشد اما قلب هر کس تمام زندگی اوست
زیبا
19 تیر 90 12:25
سلام با صورتک های خندان با نمک و معروف در خدمتتونم