وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

23 ماهگی

1390/6/21 12:22
نویسنده : مامان وانیا
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

-وانیا داره کارتون میبینه،کنترلتوی دستمه،ویرم گرفته منوی سی دی رو باز کنم

و آپشن هاشو وارسی کنم،وانیا بدون حرف پا میشه میاد کنترلو از دستم میگیره

میبره میذاره روی میز عروسک نوزاد تولوشو از روی میز برمیداره میده دست من

بازم بدون حرف میشینه کارتونشو میبینه.

-دیگه تلفن اسباب بازیشو دوست نداره گوشی خونه رو برمیداره ،دکمه هاشو به

ترتیب اول ON بعد چند تا شماره ....بعد شروع میکنه به صحبت :سسسللاااام..

خوویی؟؟..و بقیه حرفها به لهجه اصلیه که ما نمیدونیم در آخر در حالیکه گوشی رو

به دست من میده میگه:گوشی

-تو آشپزخونه مشغولم صدای آواز عروسک وانیا میاد سرک میکشم ببینم چکار میکنه ،عروسکشو بغل

کرده و به صدای آواز اون داره روی نوک پنجه میرقصه.

پی نوشت:(اصولا وانیا زیاد روی نوک پنجه راه میره همه میگن برای رقص باله استعداد داره که اگه جای مناسبی پیدا کنم حتما میبرمش)

_جلوی تلویزیون خاموش دراز کشیدم وانیا منو میبینه یکراست میره سر میز ناهار خوری که میدونه کنترلها رو اونجا خارج از دسترسی اون گذاشتم خودشو تا حد ممکن بالا میکشه از بین همه کنترلها فقط کنترل رسی ور و تلویزیونو میاره میده به من میگه :کاتون

ومنظورش کارتون دورا از شبکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نازنین نرگس نفس مامان
10 مهر 90 16:33
الهی به این خانمی که خوشکل میرقصه دخملی من خیلی اهنگ دوست داره سعی هم میکنه خوشکل برقصه ولی تنهایی نمیرقصه
مامان حسنی
10 مهر 90 16:53
سلام نمی دونم چرا نظرات دوپست اخربرام بازنمیشه به همین دلیل همین جا مینویسم چقدرقشنگ وتامل برانگیز نوشتی من هم روزهاتاعصرسرکارم وشب باعجله فقط به کارهای خونه میرسم وگاهی بخاطرخستگی وتنهایی وافرم حسنی را برای شیطنت کوچکش دعوا میکنم ومثل امشب ازعذاب وجدان خوابم نمی بره ای کاش کارمندنبودم ولی به دلالیلی نمی تونم بذارمش کنارای کاش حسنی به پدرش کمی وابسته بود تامن بتونم کارهای خونه را انجام بدم وفرصت بازی وهمراهی باهاش راداشته باشم ای کاش .... امشب که بردیمش پارک بهقدری ذوق زد وجیغ زد ودویدکه همه نگاهمون میکردن خیلی دلم برای مظلومیتش سوخت معذرت می خوام اینقدرپرحرفی کردم این پستتون بدجوری بغضم راترکوند وباعث شدنصفه شبی باهاتون درددل کنم امیدوارم وانیا خانوم گل همیشه شادوسلامت باشه ودرکنارپدرومادرگلش بالنده بشه -------------------------------------------------------------------------------- مرسی که منو قابل دونستی اره بچه بیشتر از مراقبت به محبت ما نیاز دارن انشا لله حسنای گل هم قدر زحماتتونو میدونه