وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

بای بای میم....

1390/6/12 16:20
نویسنده : مامان وانیا
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

جگر گوشه ام سلام...ز

به تو تبریک میگم عزیز دلم که یه قدم بزرگ برای بزرگتر شدن ........مستقلتر شدن .........

برداشتی ،

تو با میم خداحافظی کردی ............

الهی بمیرم برات که مامان مجبور شد گولت بزنه و از لاک تلخ

استفاده کرد ولی تو هم کم نیاوردی و یه جورایییی با سعه صدر پذیرفتی

آخه یه ماه دیگه شما دو ساله میشی

و این چندمین بار بود که دکترت تاکید میکرد که شیر دادنو قطع کنم منم میخواستم تابستون تموم بشه

چون میگن تابستون فصل خوبی برای از شیر گرفتن نیست روش تدریجی رو هم امتحان کرده بودم ولی

موثر نبود در انتها به لاک تلخ رسیدم که برای ابجی هلیا گرفته بودم که ناخنهاشو نخوره

برخلاف تصورم با همه وابستگیت زیاد اذیت نکردی فقط خواباندنت تو شبها معضلی شده شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

که فکر کنم با اونم کنار بیای آخرین مرحله پوشکه که اونم واسه خودش داستانیه امیدوارم

اونم بزودی تموم شه و تو واسه خودت خانومی بشی هر چند که الانم هستی

دنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبادنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)