وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

بلبل زبونی

1390/4/8 14:04
نویسنده : مامان وانیا
719 بازدید
اشتراک گذاری

وانیا جون روابط عمومی خوبی  داره با شنیدن صدای زنگ تلفن میگی :"گوشی بده"

بعد هم شروع میکنی به صحبت کردن -سلاااااااااااام  ،خوببببببببببی، آها دبیدهبیدی

بیدی. . . دیگه من نمی فهمم چی میگی ولی پشت سر هم یه چیز هایی میگی

کوتاه هم نمیای

هر وقت میخوای چیزی بهم بفهمونی دستمو میکشی و میگی: بیا  بیا

بهت میگم بیا بچینیم تو مکعب هاتو میاری اولها من اونا رو روی هم میچیدم

اما الان یاد گرفتی خودت همشو روی هم میگذاری وتمام عشقت اینه که

وقتی برجت تکمیل شد بزنی زیرشو بگی هورا  و همش بریزه روی زمین و اونوقت دوباره

بچینی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:23
الهی برج ساز بشی خاله


مرسی خاله جون
مامان هلیا
16 تیر 90 17:06
سلام وانیا خانوم چقدر تو بانمکی با اون نشستنت تو کشو میزو این شیرین زبونیات به وب دخملی منم سر بزنید و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم


مرسی خاله جون
زیبا
17 تیر 90 10:25
سلام .
من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است .
اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی .
اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی .
حتما به وبلاگ من بیا .
این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم .
اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و
اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده .
حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن .
با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن .
منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم .
اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی .
با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است .
بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست .
امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی .
موفق باشی .