وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

دنیای کودک آینده

1392/2/28 0:06
نویسنده : مامان وانیا
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

  یه پست جا مونده از چند ماه پیش ...

خبرای خوب... وانیای گلم از بهمن 91 مهد کودکی شدی .

تنهاییت مهمترین دلیلم برای این بود که بر خلاف میلم تو رو ازخودم جدا کنم .یه چیزایی هست که تو هیچ کتاب و هیچ مدرسه ای یاد نمیگیری اونم تجریه هاییه که تو مسیر زندگی با گوشت و خونت حسشون میکنی

من پا به پای خواهرت یکبار بزرگ شدم و دنیا رو دیدم اما دنیای تو  یه جور دیگه بود ترسهای جدید و دلهرهایی که زیر پوستم به روحم تیغ میکشید ...پس کی باهام حرف میزنی ؟ کی برام انگشتاتو میشمری ؟ کی با هم نقاشی میکشیم و تو رنگشون میکنی ؟ رنگهای اطرافتو میشناسی ؟

مهد کودک برات سرزمین آشنایی شد ،با ذوق باور نکردنی پر کشیدی و به محیط جدیدت خو گرفتی

رویای تعبیر شده ام بود صدات :مامان با بچه ها بازی کنم ؟

بنفش رنگ علاقه هات شد 

اسب اولین حیوانی که شناختی و دوستش داری

لالایی شبهامو قطع میکنی و میگی حالا من بخونم  ... شب شد لا لا کن شب شد لا لا کن

 

 جشن عید نوروز در مهد کودک آینده

وانیا حاجی فیروز میشود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یاسمین زهرا
18 تیر 92 16:20
برا گل دخترتون

مرسی مامانی وانیا هم تشکر میکنه
شبنم
27 مرداد 92 14:01
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک