وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

این روزها...

1391/9/10 0:00
نویسنده : مامان وانیا
1,744 بازدید
اشتراک گذاری

میای جلو دستاتو دوطرف صورتت میگیری سرتو یه طرف خم میکنی و میگی

مامان میای با هم باسی کنیم؟

بازی دستشویی رفتن:

با دستات اشاره میکنی به در دستشویی

دسشیی دسشیی...بعد میدویی که زودتر از من برسی و دمپایی های بزرگ و پا کنی و به جای من میگی

ببشید دپایی منه (عاشق اینی که این جمله رو بگی)بعد همه رو تذکر میدی شوت درار ...دپایی بیپوش ...

از من یاد گرفتی هر وقت cdبذاری اول با لباست پاکش میکنی یه روز بلوز تنت نبود پوست شکمتو کشیدی و باهاش cdرو پاک کردی بذارم یعنی خودت باید اونو توی دستگاه بذاری و کنترل رو دست من میدی

بیا کتورل که برات روشن کنم وقتی کارتون شروع میشه با هیجان میگی شروع شد با دوتا تشدید روی حرف ش

هر وقت صندلی میذارم که دستاتو بشوری یه تکه لباست هم در میاری با دستات زیر آب چنگ میزنی و میگی اه کثیفه بشور

چه کار میکینی؟      ویلم کنید.   تکیه کلامهاته که همه تکرارش میکنن آخه با یه لهجه خاصی اونا رو ادا میکنی که خیلی بامزه ست

برای صبحانه ات نیمرو درست کردم میذارمش روی میز چی میخوری؟   -تخم مرغ   میخوام   میخوام  

 خوشّ مسس 

عاشق این خوشمزه گفتنتم هر چی میخوری با اشتها آخرش میگی خوشمزه س

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ماهان
12 آذر 91 7:30
ای جووووووووووووووونم موش نخورتت بلاااااااااااااااااااااااا خوشگل طلااااااااااااااااااا ویلم کنین میخوام وانیا رو بخورم
زهره مامان هلیا
24 بهمن 91 8:42
ماشالله وانیا خانومی چه بزرگ و شیرین زبون شدی
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 11:58
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامان نسترن
12 خرداد 92 15:49
خوش باشی عزیزم
مامان نی نی
14 تیر 92 16:24
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
مامان نسترن
17 تیر 92 17:47
مهد چطوره عزیزم. خوش می گذره .راضی هستی


سلام دوست خوبم وانیا مهدشو خیلی دوست داره و حسابی بهش عادت کرده مرسی که به ما سر میزنید