وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

عکسای عید

1391/3/6 19:48
نویسنده : مامان وانیا
2,645 بازدید
اشتراک گذاری

این هفت سین 1391 ماست که به علت بچه وروجک داشته گی روی کابینت چیدیم

وانیا در حال عید مبارکی با خواهرش (میخواستیم ازشون عکس دوتایی بگیریم ولی هر کاری میکردیم که دوربینو نگاه کنم فقط محکم هلیا رو میبوسید بعد از عکس هم خندید فکر کنم مخصوصا اینطوری ژست گرفته بود)

اینهم عکس تکی من میذاشتم کنار هفت سین بایسته ولی وانیا شمعهارو فوت میکرد

وانیا کنار اسکله بندر گز

ساحل بابلسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نيروانا
15 فروردین 91 7:30
سلام عزيزم، خوشحال ميشم به منم رمز بدي هوس از سرم بره.
مامان نیایش
15 فروردین 91 9:19
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه ان شا الله که سال خوبی پیش رو داشته باشید و تا الان بهتون خوش گذشته باشه منم رمز ندارم
مامان نيروانا
16 فروردین 91 8:21
سلام عزيزم، مرسي بابت رمز ولي هر جور ميزنم قبول نميكنه. اگه تونستي توي كامنت خصوصي فقط رمز رو بذار و حتماً حتماً عين هموني كه خودتون ميزنين و جاهاي خالي و علائم و همه عين اوني باشه كه برات باز ميكنه. ممنونم عزيزم.
مامان نیایش
16 فروردین 91 21:21
سلام عزیزم ممنونم من هرچی رمز رو میزنم باز نمیشه
مامان نیایش
19 فروردین 91 12:14
سلام به مامانی گل و دخترای نازش ما شا الله خدا برات حفظشون کنه ان شا الله که همیشه کنار هم شاد باشید و خوش عکس ها هم قشنگه ممنون
مامان ماهان
23 فروردین 91 8:42
به به مامانی دستت درد نکنه هفت سینت عالی شده چه عکسهای خوشگلی چقدر دخملای گلت نازن خدا حفظشون کنه و همیشه کنار هم شاد باشین ممنونم بابت رمز
مامان ماهان
23 فروردین 91 8:45
دوست خوبم ماهانی 18 کلمه رو یاد گرفته البته خیلی شیطونی میکنه ولی من حسابی باهاش کار میکنم گاهی اوقاتم مامانی تنبلی میکنه موفق باشی عزیزم