وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

کودکیهایت

1390/7/19 19:17
نویسنده : مامان وانیا
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

زسلام قند و عسلمziba

دیروز قبل از ظهر با هم رفتیم خونه همسایه پایینی پسرشون دانشگاه قبول شده

خواستم یه تبریک بگم تو هم مثل همیشه انقدر روی مبلها ورجه وورجه کردی که

ترجیح دادم تا چیزی نشکسته خداحافظی کنم ولی به خونه اومدن رضایت نمیدادی

لباس پوشیده بودی و فکر   میکردی باید بریم ددر فکر کردم ضرری نداره

یه کم کوچه رو بالا و پایین میکنیم تا هوایی بخوری تا وقتی بابا و هلیا برای نهار میان

توی کوچه منو کشیدی به سمت بلوار گفتم عیبی نداره شاید تا چهار راه رفتم کمی سبزی هم

خریدم اما سر چهارراه که منو کشیدی به سمت پارک و پشت سر هم میگفتی :

اینجا...اینجا....تاتا....تا تاز فهمیدم نقشه ات کشوندن   من به پارک بوده و مبهوت که:

یعنی این مسیر و خیابانها رو میشناسه؟ ! ؟

 ز یه کار خوشمزه ای که تازگیها یاد گرفتی اینه که به محض اینکه اوضاع بر وفق

مراد نیست قهر میکنی ،به این صورت که لبها کاملا آویزون ،چشمها رو به پایین ،

دستها کنارت افتاده میدویی میری ته سالن رو به دیوار میایستی،بدون هیچ حرف

یا صدایی منم با عرض معذرت غش میکنم توی دلم برات دلم میخواد بیام بغلت کنم

هر چی میخوای بهت بدم اما اینکارو نمیکنم به روی خودم نمیارم ،و چند لحظه بعد

حواستو به چیز دیگه ای معطوف میکنم :وای این چه خوشگله.... آخ آخ این نی نی

رو کی اینجا انداخته....تو هم به اقتضای دنیای قشنگ بچه گیت یادت میره

چکار میکردی میای و مشغول بازی دیگه ای میشی

_زهلیا داره چکمه های پارسالشو امتحان میکنه ببینه اندازه است یا نه ؟وانیا با ذوق

دست میکشه دو چکمه ها رو به هلیا میگه :وااااااااییییی خوششششگللللل

_زوانیا آب میخواد میگه:آب بده  در یخچالو باز میکنم شیشه دلسترو میبینه

نظرش عوض میشه میگه: دلتر ...دلترز

_زمیخوام فیلم ببینم سی دی رو برمیدارم که بذارم تو دستگاه وانیا سی دی خودشو

میاره سی دی منو میگیره میگه:وای پیشی .... پیشی ببره 

   ز با همه شیرین زبونیهات هنوز برای ترک پوشک هیچگونه همراهی و همکاری نمیکنی

از دستشویی رفتن فقط آب بازی شو دوست داری انگشتتو میذاری سر شلنگ

 و آب رو با فشار به همه جا از سقف تا آیینه و دیوارها میپاشی ،و غش غش میخندی

_زهنوز با حمام مشکل داری همه ترفندی بکار بستم ولی اصلا از دوش خوشت نمیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان ماهان
18 مهر 90 22:36
ای شیطونک ...... منم خیلی کم جایی میرم ماهانم خیلی شیطونه چقدر شیرین زبونی عزیزم برای وانیا جونم
مامان نیایش
19 مهر 90 11:14
آفرین به این دخمل باهوش و ناز
گنجینه فردا
19 مهر 90 21:54
سلام. وبلاگ دخترتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه. http://ganjinefarda.blogfa.com با تشکر
زهره مامان هلیا
20 مهر 90 0:15
کلک شدیا وانیا خانوم قهر کردنت منو کشته
مامان معين
20 مهر 90 13:42
سلام عزيزم شما هم مثل معينه من چقدر شيطوني و اصلا دم به تله نميدي آخه معينم با مكافات به آرايشگاه و حموم مياد


من یه شانس آوردم که دخترا آرایشگاه نمی خوان و میشه مو هاشونو بلند کرد وگرنه حتما اونم درد سری میشد
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 23:56
آفرین به این 2 ساله ملوس که مامان رو میبره پارک
خاله هدي ياسمين زهرا
24 مهر 90 22:35
ماشااله به ني ني باهوش
يه آرزومند
24 مهر 90 23:07
وقتي همه اين وبلاگها رو ورق مي زنم و مامانا و باباها رو با ني ني هاشون ميبينم غبطه مي خورم. البته براي همه خوشحالم كه خوشحالن و آرزو مي كنم همگي شاد و سلامت باشن. اما تو اين دنيا انگار فقط من تك ماندم.بي يار و ياور. پس هيچوقت نه طعم عشق همسر و نه فرزند رو نخواهم كشيد. برام دعا كنيد. هرچند كه هروقت به هركسي كه ازدواج كرده ميگم فقط ميگه بابا راحتي ها. اما موقع شادي ها و با هم بودن ها اين منم كه تنهام.نمي دونم از كي بايد شاكي باشم. از خودم و يا ... . ولي خدا خيلي مهربونه. ميدونم كه شما ها اينقدر شادين كه حوصله يه آدم افسرده رو ندارين و يه چيزي هم ممكنه جواب بدين ولي فقط ازتون مي خوام اون لحظه اي كه كنار همسر و فرزندتون احساس خوشبختي مي كنين از صميم دل براي من و امسال من هم دعا كنين. تو رو خدا بخيل نباشيد. نگين بابا ولش كن. اين ديگه كجا بوده. اومده حال گيري. ولي نه!به خاطر خدا به من هم دعا كنيد.


امیدوارم شما هم هر چه زودتر به آرزوی قلبی تون برسید
زهره مامان هلیا
25 مهر 90 23:02
وانیا جونم بدو بیا عکسای آتلیه هلیارو ببین
نگين
28 مهر 90 13:49
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان نسترن
28 مهر 90 18:37
ماشالاه این وروجکا همه مثل همن. خدا صبرمون بده
مامان ال آی
30 مهر 90 17:47
سلام مامان وانیا مطالب هایی که نوشتین خیلی جالب و قشنگه . کارهای وانیا مثل کارهای ال آیه. همه ی فرشته های خدا عین هم هستن. خدا وانیا جونو حفظش کنه