وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

روز کودک

1390/7/16 14:56
نویسنده : مامان وانیا
1,738 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز روز توست ...

کودک زیبای من...

شاید هر روز از آن تو باشد

آن هنگام که بر بلندای افتخار کو چ کنی

و بر زمین بتابی

 پس بتاب ...از مشرق زمین ،تا مغرب زمان

در لحظه های ناب

هر روز بی امان...

                                       روز کودک به همه دلبندای عزیزمون

                                         مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ال آی
16 مهر 90 17:25
روزت مبارک فزشته ی آسمونی
نگين
17 مهر 90 10:51
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
مامان ثمینا
18 مهر 90 8:18
سلام مرسی عزیزم از لطفت... دختر نازتو ببوس
مامان نیایش
18 مهر 90 15:16
سلام کوچولوی ناز روزت مبارک باشه ببخش با تاخیر
مامان ماهان
18 مهر 90 22:34
فرشته کوچولو روزت مبارکههههههههههههههه
zeinab
20 مهر 90 20:34
دوست گلم خیلی خیلی خوشحالم که وبلاگ من باعث شد که تو تصمیم قاطعی برای آموزش وانیا کوچولو بگیری با نظرات و شریک شدن تجریباتت ما را همراهی کنید باز هم مرسی
لیلی مامان یونا
26 مهر 90 15:32
سلام عزیزم ممنونم که به یونای من سر زدید بازم بیایید پیش ما من لینکتون رو اضافه میکنم دوست من که اسمش خیلی یه یونای من شبیه است ماشالله خیلی نازه
مامان نفس طلایی
30 مهر 90 17:37
سلام عزیزم این مطلب برای پست اخرته اونجا باز نشد واقعا ممنون که در مورد نقش مهم مادرا نوشتی چون واقعا مهمه
مامان حسنی
30 مهر 90 18:49
سلام مامان جون
همچنان نظرات دوپست اول برام بازنمیشه من هم همین جا مینویسم
قربون اون دنیای بانمک وبی ریای کودکی
راستی یه خانم دکتری توی سمیناری که برامون گذاشته بودن می گفت هیچ وقت توفصل سرما بچه را ازپوشک نگیرید بهترین زمان شش ماهه اول ساله چون سردی هوا باعث افزایش ادرارمیشه وبچه سختشه که خودش رانگه داره گاهی هم ممکنه دستش دربره وبرای پدرمادرایجادزحمت بکنه


مرسی منم زیاد سخت نمیگیرم چون میخوام خودش همکاری کنه بازم ممنون
zeinab
30 مهر 90 21:31
دوست عزیز سلام خیلی خوشحالم که داری عملی مطالب را پیگیری می کنی ولی یک چیز را فراموش کردی که همه اینها یک بازی است یعنی باید بازی باشد تا بچه لذت ببرد و ما هم اول از همه می خواهیم که بچه ها را خوشحال کنیم و در عین حال مغز پیچیده شان را بکار گیریم تا در آینده آن را آکبند و دست نخورده برای روز مبادا نگه ندارند نگران حرف زدن دخترت نباش براش آواز زیاد بخون قصه بخون و بذار او هم همراهیت کنه و فقط عاشقش باش نه متوقع. دوست گلم دخترت رو امتحان نکن و بهش فرصت بده بذار فقط عشق تو رو احساس کنه اون وقت معجزه میشه. باز هم دنبال کارهای خلاقانه بگرد باهاش نقاشی کن و .. .


ممنونم از لطف و کمکهات سعی میکنم بهش سخت نگیرم و بیشتر حالت بازی داشته باشه