وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا

جشن دلم برای دو سالگیت

1390/7/2 15:00
نویسنده : مامان وانیا
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                                                         

تو گریستی ... خدا تو را دید ... آسمان لرزید... نزدیک پاییز بود ... بر زمینیان بارید ...

و من عاشق شدم و چتر خویش را بی آنکه تو بفهمی برای یک عمر بر سر تو

و تو را در پناه خویش گرفتم ......

و اکنون دو سال میگذرد و هنوز بی آنکه تو بفهمی .............

من برای قلب پاک تو... خنده های تو... اشک ها و بغض های تو آمده ام......

از همان لحظه که میان گریه های کودکانه ات فقط تاریکی دنیا را میدیدی......

و بعد تجربه کردی آغوش مادر را...و لبخند زیبای پدر را....

چشم های من در انتظار نگاه های گیرا و جستجوگر تو بود.....

و تو آمدی برای درک احساس زیبای مادر بودن... زن بودن...

وتو....هدیه ای از خدا.....برای جاودانه کردن روزهای زندگی....

امروز....در خیالم.....دستانم آرام میگیرند در دست های کوچک تو ......

قلبم میلرزد از نگاه های معصومانه تو...

و ما میرقصیم و میخندیم و شادیم و سرخوش در دنیای کودکانه تو.....

و خدا را سپاس....بسیار سپاس برای داشتن همچون تویی....

و من همیشه می خوانم نام تو را...دخترم وانیا

امید و ایمانم بدرقه راهت باد، تا بلندای قله های افتخار، انسانیت و سربلندی.

Orkut - Dividers

فردا دو ساله میشی.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان نیروانا
10 مهر 90 16:11
واي خداي من! عزيز دلم تولدت مبارك باشه گل دختر. دير رسيدم خاله، اينقدر كه عكس تولد دوسالگيت رو اين بغل مي بينم. خدا حفظت كنه هديه ي باشكوه خدا. خيلي دوسِت داريم. من و نيروانا برات هيچي نداريم جز اين آيكون گل كه با شميم نفس خودت حسش كني. هلياي عزيز رو هم مي بوسيم.
مامان ماهان
10 مهر 90 16:12
وااااااااااااااااااای تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 مهر 90 16:14
سلام عزیزم تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
نگین
10 مهر 90 16:16
سلام ميلاد فرخنده كريمه اهل بيت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر رو از صميم قلب به شما و دختر خانوم نازتون تبريك و تهنيت عرض ميكنم . در اين روز خوب دعا كنيم بتونيم با استعانت از خداوند و اهل بيت(ع) و زير سايه آقا امام زمان(عج) بتونيم اونا رو به نحو احسن تربيت كينم و توي اين زاه از هيچ كوششي فرو گذار نباشيم . موفق و موئد باشين
نازنین نرگس نفس مامان
10 مهر 90 16:17
هلیا جون وانیا جون روزتون مبارک هدیه های الهی
نازنین نرگس نفس مامان
10 مهر 90 16:17
وانیا جون تولدت مبارک الهی 120 ساله شی دختر گل شیرین زبون
مامان احسان
10 مهر 90 16:18
تولدت مبارک
مامان جون نی نی
10 مهر 90 16:19
سلام وانیا جون کوچولو تولدت مبارک عزیزم
زهره مامان هلیا
10 مهر 90 16:20
وانیا جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله صد ساله بشی
مامان معین
10 مهر 90 16:20
سلام عزيزدلم ، تولدت مبارك ، انشاا... هزاران سال زير سايه پدر و مادرت خوشبخت و عاقبت بخير باشي
مامان علی خوشتیپ
10 مهر 90 16:23
تولدت مبارک وانیا جوووون.الهی 120ساله شی
مامان زینب دختر ناز
10 مهر 90 16:23
مبارکه
مامان نفس طلایی
11 مهر 90 20:07
تولدت مبارک ستاره ی کوچولوی ناز