وانیاوانیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

هدیه با شکوه خدا

تولد آریانا

1390/6/26 15:11
نویسنده : مامان وانیا
1,967 بازدید
اشتراک گذاری

قند و نباتم سلام .....

درکمال خوشحالی الان کله برو بکسو به طاق کوبیدم ،باباو دخترا رو میگم-فرستادمشون پارک

هرچی گفتن تو هم بیا دیدم سرماخوردگی نمیذاره خواستم در نبود زلزله یه کم بخوابم

اما آرامش خونه رو بخوای با خواب تموم کنی حیفه در مقابل وسوسه این وب هم کم آوردمو

نشستم پاش

از دیروز برات بگم عزیز دلم که رفته بودیم خانه عمه مهناز تولد آریانای سه ساله با اینکه

یکسال تفاوت سنیتونه ولی خیلی کم با هم کنار میاید دو تاتون "من"هستید و حکم دو من

در هیچ مملکتی نگنجد،البته با پا در میونی بچه های دیگه و هلیا جون سعی کردیم کمتر

پرتون به هم بگیره،بعد از شام هم با آهنگ با بچه ها خوب همراهی کردی یه کاری

هم ابداع کرده بودی با چشمای بسته میرقصیدی خوشحالم که روابط عمومیت اینقدر خوبه

زود جوشی ،با هر کس که من سلام و علیک میکنم به صدای بلند سلام میکنی و اگه

طرف متوجه نشه و جوابتو نده هی تکرار میکنی

همینطور هم موقع خداحافظی بای بای میکنی و میگی خلاسس

اینم عکست با آریانا جون متاسفانه اونقدر ورجه وورجه کردید که یه عکس کامل نتونستم

بگیرم اینو فعلا داشته باش تا سالهای بعد ......

بعد نوشت:اومدید با یه عالمه سرو صدا و به محض ورود دستمال کاغذی توی دستمو

که دیدی به زور گرفتی وقتی میگم مامان جون لازمش دارم میگی :"آشغال"و به سرعت

میاندازیش توی سطل زباله _مامان قربون فهم و کمالت،و البته دست و پای بلوری،_

اینم وانیا خوش تیپه با عینک دودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

فرانک (مامان نائیریکا)
10 مهر 90 16:28
عزیزم من به خاطر دخترم می رم سر کار...........خوبم وقتی می یام خونه دربست در اختیار دخترم هستم
مامان نفس طلایی
10 مهر 90 16:28
نازنین نرگس نفس مامان
10 مهر 90 16:40
عجب اعتیادیخدا کنه به نی نی هامون انتقالش ندیم
مامان آرین
10 مهر 90 16:41
سلام مامانی .میبینم که همه مامانا مثل هم شدن و دچار به درد وبلاگ گردی وانیا جون و هلیا خانم رو ببوس راستی شما هم لینک شدی
نگین
10 مهر 90 16:42
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
مامان ال آی
10 مهر 90 16:42
مامان ماهان
10 مهر 90 16:43
گل گفتی عزیزم منم تا ماهان میخوابه میام سراغ وبلاگها دیگه معتاد شدیم رفت راستی مبارکههههههههههههه چه ناز شده وانیا جونم
تینا
10 مهر 90 16:44
عزیزم چه خوشتیپ شدی خانوم خانومااااااا
زهره مامان هلیا
10 مهر 90 16:48
آره خانومی اعتیاد ما به وبلاگ نوسی و وبلاگ گردی نمیذاره استراحت بکنیم یه بوس برا وانیا
مامان زینب دخمل ناز
10 مهر 90 16:49
مبارکههههههههههههه حسابیییییییییییییی
مامان نسترن
10 مهر 90 16:54
سلام خانومی. واقعا لازمه درهفته حداقل چند ساعت بتونیم دور از هیاهوی بچه ها یکمی بهخودمون برسیم